Субота
11.05.2024
22:19
Категорії розділу
Мої конспекти [4]
Виховні заходи [3]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Мій сайт
    Головна » Файли » Мої конспекти

    Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Аплікація з природних матеріалів «Осінній акваріум»
    14.11.2016, 19:37

    Тема:Заповнення площини аркуша силуетними зображеннями. Аплікація з природних матеріалів «Осінній акваріум»

     

    Мета: ознайомити учнів із силуетними зображеннями предметів; учити порівнювати природні форми з простими геометричними фігурами, виконувати аплікацію з природних матеріалів; розвивати образне мислення, спостережливість, моторику рук; виховувати дбайливе ставлення до природи, заохочувати до роботи з природними матеріалами.

    Обладнання й матеріали: засушений природний матеріал (листя, квіти, трава), клей ПВА, пензлі для клею, ножиці; альбом із шаблонами (с. 14–15); фотографії акваріумних рибок, силуетне зображення листя.

    1. Організаційний момент

    2. Актуалізація опорних знань

    Бесіда.

    — З якими жителями Країни Графіки ви знайомі?

    — Назвіть міста Країни Аплікації. Що ви про них знаєте?

    — Як слід передавати іншій людині ножиці?

    — Як правильно користуватися клеєм?

    — Згадаймо правила роботи з папером. Чому слід раціонально використовувати папір? Яке це має значення для екології Землі?

    3. Мотивація навчальної діяльності

    3.1.  Відгадування загадки.

    — Послухайте загадку і здогадайтеся, про що вона.

    Чудернацька хата, діти,
    Бо водою вся залита,
    Без дверей і без віконець,
    Ясно світиться на сонці.
    А живуть в хатинці цій
    Найпрекрасніші плавці.  (Акваріум.)

    — У кого з вас удома є акваріум? Розкажіть про своїх акваріумних мешканців.

    3.2.  Читання вірша Ю. Каспарової «Золота рибка».

    Золота рибка

    Мрію рибку я зловити
    Біля міста у ставку.
    Не просту, не для обіду,
    А чарівну, ось яку:

    Щоб була луска у неї
    Золота, мов сонця жар.
    Хай вона, підводна фея,
    Сяє, мов нічний ліхтар.

    Попрошу її одразу,
    Щоб у всіх була сім’я,
    Щоб завжди були ми разом —
    Тато, мама, брат і я.

    Ю. Каспарова

    3.3.  Бесіда за текстом вірша.

    — Чи мрієте ви про таку чарівну золоту рибку?

    — Поет описує рибок словами, художник їх малює, фотограф — фотографує. А як сама Осінь може зображувати рибок? Вона може зробити аплікацію з природних матеріалів.

    4. Оголошення теми й завдань уроку

    5. Вивчення нового матеріалу

    5.1.  Слово вчителя.

    — На фотографіях ви бачите різних акваріумних рибок. (Демонстрація ілюстраці й в альбомі,
    с. 14.) Тіло кожної з них складається з окремих частин: голови, тулуба, плавників і хвоста.

    — Чим відрізняються рибки одна від одної? (Формою тіла й кольором.) На які геометричні фігури схожі їхні тіла?

    — А тепер погляньте на сухі листочки. Вони теж усі різні: відрізняються і за формою, і за кольором, і за розміром.

    Діти разом з учителем розглядають листя, шукають схожі й відмінні риси, порівнюють їх форми з геометричними фігурами, визначають кольорову гаму.

    — Контурна лінія відображає на папері форму предмета, яку можна вважати силуетним зображенням. У вигляді силуету можна зображувати будь-який предмет, головне, щоб він був намальований одним кольором або вирізаний з однотонного паперу.

    5.2.  Виконання тренувальної вправи. Робота в альбомі, с. 14.

    — Ви бачите в альбомі зображення листя різних порід дерев. Які з них ви знаєте?

    — З листочків яких порід дерев складено рибку? Знайдіть листя, яке за формою нагадує тіла рибок на фотографіях. Запишіть їхні номери в таблицю.

    5.3.  Фізкультхвилинка.

    (Декламуючи вірш, діти імітують рухи хмарок і краплинок.)

    Дощик

    Припливли хмарки дощові:
    — Лий, дощику, лий!
    Краплинки скачуть як живі:
    — Пий, травко, пий!

    6. Практична робота

    Створення аплікації «Осінній акваріум». Робота в альбомі, с. 15.

    а)   Подміркуйте, яку рибку ви хочете зробити.

    б)  Доберіть листочки, що відповідають окремим частинам тіла рибки за формою і кольором.

    в)   Складіть рибку на зображеному в альбомі акваріумі й перевірте відповідність її розмірів. Якщо рибка утворилася маленька, можна зробити й інших рибок — буде зграйка.

    г)   Наклейте свою рибку на зображення акваріума.

    д)  Роботу можна доповнити водоростями з травинок.

    7. Підбиття підсумків уроку виставка робіт.

     

    Категорія: Мої конспекти | Додав: albina-yakimenko
    Переглядів: 338 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar