Субота
11.05.2024
08:34
Категорії розділу
Мої конспекти [4]
Виховні заходи [3]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Мій сайт
    Головна » Файли » Виховні заходи

    СПІВАЄ СОНЯЧНІ ПІСНІ УСЯ МОЯ РОДИНА, БО МИ РОДИЛИСЬ НА ЗЕМЛІ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА
    14.11.2016, 19:55

     

                                СПІВАЄ СОНЯЧНІ ПІСНІ УСЯ МОЯ РОДИНА,

    БО МИ РОДИЛИСЬ НА ЗЕМЛІ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА

    Перший урок у першому класі

    Мета:  розширити кругозір учнів про Україну, державні символи, викликати інтерес до пізнання своєї Батьківщини, розвивати почуття патріотизму, виховувати дружні відносини і взаємоповагу у шкільній родині, почуття гордості за свою школу, країну, готовності бути гідним громадянином України.

     

     

                                               Хід уроку

    І. Організація класу.

     

    Вранці сонце пробудилось,

    В росяній траві умилось

    перегорнуло календар –

    Ось і вересень настав.

     

    ІІ. Актуалізація опорних знань.

    • Чим незвичайний перший день вересня?
    • Що змінилося у вашому житті?
    • Чи знаєте ви, у якій школі будете навчатись?
    • У якому класі?

    ІІІ. Знайомство.

    1. Знайомство в парах.

    - Дорогі діти, сьогодні особливий день у вашому житті – ви стали школярами. Школа – це не лише приміщення, до якого ви щойно зайшли, а велика сім’я. Від сьогоднішнього дня ви – члени нашої шкільної родини. У сім’ї всі дуже добре знають один одного. Тож давайте знайомитись. Я – ваша вчителька. Звати мене …

    -Хто хоче представитись? (4-5 учнів за бажанням називають своє ім’я)

    -А тепер поверніться до сусіда по парті, назвіть своє ім’я, потисніть один одному руку.

    -  А тепер поверніться до сусідів позаду вас, скажіть своє ім’я, і теж потисніть  руки.

     

    2.Гра «Дружнє коло».

    Вчитель пропонує дітям піднятися і утворити коло.

    - потисніть руку сусіду справа;
    - зліва;
    - посміхніться сусіду справа;
    - зліва;
    - візьміться за руки і повторюйте разом за вчителем:

    Ми всі – одна сім’я,

    неповторні – ти і я,

    будемо всі дружити,

    в мирі і злагоді жити.

     

    3.Гра «Незвичайний букет».

    Вчитель роздає дітям повітряні кульки і пропонує  написати на них своє ім’я, для тих, хто не вміє друкувати своє ім’я, намалювати будь-яку позначку. Потім збирає їх.

    -  Погляньте на ці кульки, чи однакові вони?

    -  Ви, дітки, як ці кульки, такі ж яскраві і неповторні. Ви всі різні, але разом – одна велика дружна сім’я. Давайте привітаємо один одного оплесками і скажемо разом: «З Днем народження, наша шкільна родино!»

     

     

    4.Гра «Намалюй сонечко».

    -  Щоб цей день нам запам’ятався назавжди давайте зробимо подарунки один одному. На парті перед вами – аркуш паперу. Вам слід намалювати сонечко з чарівними промінчиками, що відходять від нього, як і промінчики вашої любові, що йдуть від вашого сердечка. Притуліть сонечко до свого серця, щоб воно ввібрало найкращі почуття любові, і подаруйте його сусіду по парті. І нехай завжди в нашому класі панують мир, дружба, злагода, порозуміння, щастя, а в кожному серці нехай завжди горить сонечко доброти та любові.

    Під час виконання роботи звучить мелодія пісні «Маленька країна».

    ІІІ.  Сприймання та засвоєння матеріалу уроку.

    1.Слово вчителя.

     

    -  Кожна людина має свою сім’ю, родину. Це її маленька батьківщина. Коли скласти ці маленькі батьківщини, то вийде одна велика батьківщина-родина. І наш рідний дім, і наша прекрасна школа, і наше чудове місто, і наша вулиця, і навіть та стежинка, якою ми поспішаємо до школи – це наша Батьківщина. Як ви гадаєте, від якого слова народилось слово «Батьківщина»?

    - Так, тому що Батьківщина – це земля, на якій народились і живуть ваші батьки.

    - А як називається наша Батьківщина?

     

    Демонстрація відеоролика «Розкажи про Україну».

    -  Давайте помандруємо разом з піснею по нашій мальовничій Україні, розглянемо її красу і неповторність.

    -  Що сподобалось найбільше?

     

    1.Гра «Пазли» (робота в парах).

    На кожній парті  у конверті  лежить розрізана  ілюстрація по темі «Моя Батьківщина». Діти в парах складають картинку.

    - Що таке Батьківщина? Дайте відповідь, називаючи свої картинки.

    Вчитель на дошці навколо карти України вивішує аналогічні ілюстрації.

    -  Так, наша Україна прекрасна. Для того, щоб наша Батьківщина була щасливою, усі діти повинні жити мирно, дружно, любити одне одного і поважати своїх учителів, батьків, добре вчитись та зростати працелюбними.

    2.Хоровод «Калинка» (звучить аудіозапис пісні «Калина»).

    -  Улюбленою рослиною українців є красуня-калина. Оскільки сьогодні свято, пропоную потанцювати – поводити хоровод навколо калини.

    Обирається «калина», яка в центрі хороводу виконує рухи, тримаючи в руках гроно калини.

     

    3.Відгадування загадок про символи України.

     

    -  Кожна країна, в якій живуть люди, має свої візитні картки. Вони неповторні, по них впізнають країну. Це – символи. Є вони і в нашої країни. Послухайте і відгадайте загадки.

     

                Синє небо, жовте жито –

    цю святиню знають діти. (Прапор.)

     

                По радіо звучить щоденно

    патріотична пісня,

    що возвеличує Вкраїну

    і прославля навічно. (Гімн.)

     

    Символ нашої держави –

    це тризуб жовто-яскравий. (Герб.)

                -  Назвіть символи нашої країни? (вчитель на дошці вивішує їх зображення)

    Фізкультхвилинка.

    Облітав журавель сто морів, сто земель,

                Облітав, обходив, крила, ноги натрудив.

                Ми спитали в журавля:

    - Де найкращая земля?

     Журавель відповідає:

     - Краще рідної – немає!

     

    4.«Вінок любові до України». (робота в парах)

    Дітям пропонується із заготовок виготовити квітку. Потім прикріпити ці квіти по контуру карти України, щоб вийшов своєрідний вінок. Дії учні супроводжують побажаннями для рідної Вітчизни (наприклад: «Я бажаю любій Україні добра, радості, миру, безпеки, процвітання, щастя, мудрих людей, щирості, доброзичливості, краси, спокою, здобутків тощо)

    5.Гра «Я – не я».

    Діти стають в коло. Слова-відповіді супроводжують рухами, наприклад, підстрибують - присідають.

    А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

    Рано – вранці хто піднявся?

    А хто сонечку всміхався?

    Не хотів хто одягатись?

    А зарядку хто робив?

    Свої ручки хто не мив?

    Добре зранку готувався. Хто?

    А ще досі не вмивався хто?

    Хто здоровим хоче стати?

    А знання хто хоче мати?

    Бачу, всім вам хочеться знання пізнати і

    справжніми школярами скоріше стати!

     

    -  Молодці! Усе правильно! Ви довели, що маєте право носити звання «Учень». Тепер ви учні. У цьому класі ви будете кожен день отримувати подарунки. Але не цукерки, не тістечка, а знання. Подивимось, які подарунки-знання ви сьогодні отримали.

     

    ІV.  Підсумок уроку.

     

    1.Вправа «Мікрофон»

    -  Чи сподобався вам перший урок? Чим?

    -  Про що ви дізналися на цьому уроці?

    -  Про що ви із задоволенням розповісте своїм батькам?

    -  А якби вам треба було намалювати свою Батьківщину, то що б ви намалювали?

    -  Якщо буде бажання, вдома намалюйте, а завтра ми влаштуємо виставку ваших робіт.

    V.  Екскурсія по школі.

                Діти виходять у коридор, потім у вестибюль, щоб запам’ятати дорогу до класу, заходять у їдальню,  бібліотеку, актову залу.

                У кожному приміщенні учитель розповідає про його призначення, хто там працює, коли можна туди заходити, як поводитись. Розказує про те, що кожен працівник школи намагається зробити свій внесок, щоб дітям вчилося в школі зручно, цікаво, тому треба поважати їх труд.

                Ознайомлюючи дітей зі школою, звернути увагу на порядок і чистоту, гарне оформлення, показати, де можна викинути сміття

    Категорія: Виховні заходи | Додав: albina-yakimenko
    Переглядів: 270 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar