Неділя
12.05.2024
11:50
Категорії розділу
Мої конспекти [4]
Виховні заходи [3]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Мій сайт
    Головна » Файли » Мої конспекти

    Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття знизу – вгору, згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий. Підготовчі вп
    14.11.2016, 19:34

            Т е м а. Лічба предметів. Порівняння предметів. Поняття знизу – вгору,

                        згори – вниз, на, під, найвищий – найнижчий. Підготовчі вправи    

                        до написання цифр.

            М е т а: ознайомити дітей з відношеннями знизу – вгору, згори – вниз, на, 

                          під, найвищий – найнижчий;

                         - закріпити вміння порівнювати предмети за розміром;

                         - учити писати елементи цифр;

                         - розвивати вміння нестандартно мислити, працювати в                           

                         кооперативних групах;

                       - прищеплювати повагу до товаришів, любов до природи, інтерес

                        до спільного пошуку, до математики.

     

            О б л а д н е н н я: лічильний матеріал,  предметні малюнки, математичні       віяльця, екран, комп’ютер, мультімедійна презентація.     

     

                                               Х і д  у р о к у

    І. Організація класу

                         Уже дзвінок нам дав сигнал,

                         І на урок він нас покликав.

                         Отож, часу не витрачаймо,

                         Роботу швидше починаймо.

           - А роботи у нас сьогодні дуже багато. А ще на вас чекає багато сюрпризів і несподіванок. Сьогодні на урок до нас завітала осінь Вона розкидала листочки по класу. Будь ласка, виберіть собі кожен по листочку.

    ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

        Висловлення очікуваних результатів.

         - Діти, кожен з вас упіймав листочок. Прислухайтесь до нього, Листочок підкаже вам, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку.

             Діти висловлюють свої очікування.

         - Я також упіймала листочок, який підказує мені, чого я очікую:

             *ви будете уважними, спостережливими;

             *будете правильно рахувати, чітко висловлювати свої думки;

             *будете вкладатися точно в заданий час.

       

    • А на уроці ми сьогодні будемо виконувати цікаві завдання, правильно рахувати предмети, відповідати на питання.

     ІІІ. Контроль, корекція й закріплення знань

        1. Робота з лічильним матеріалом.

        - Подивіться, на ці чудові  листочки, які  знайшли в нашому осінньому       парку.

                   - Якого кольору листочок зліва у верхньому ряду?

                   - А справа від нього?

                   - Якого кольору листочок справа в нижньому ряду?

                   - Скільки всього листочків? Покажіть цифру.

         2. Робота в групах

          - А тепер об’єднайтеся в групи за кольором листочків і підійдіть до своїх столів, виберіть лідера і виконайте завдання:

              І група розташує ці осінні дерева від найвищого до найнижчого;

              ІІ група розташовує дерева від найнижчого до найвищого;

         - Треба ще порахувати дерева і знайти потрібну цифру.

     

    VІ. Опрацювання нового матеріалу

        1. Робота в парах

          - Відкрили підручники на с.5, знайшли завдання 1.

                - Подивіться, що нам подарувала щедра осінь. Поверніться один до одного, попрацюємо в парах.

                - Порахуйте ці овочі і перевірте, чи правильно позначена їх

    кількість паличками.

                 Перевірка: Скільки редисок? Покажіть цифру, А морквинок? ...

     

       2. - А зараз трохи відпочинемо. Здійснимо уявну мандрівку Математичною стежиною.

           Коли я зроблю паузу під час розповіді, ви повинні сказати «і ми» там, де потрібно.

         -  Я вирішила здійснити прогулянку до осіннього парку. («І ми»).

         - Одяглась тепленько. («І ми»).

         - Чудово: дерева жовті, багряні, різнокольорові листя на землі.( - ).

         - Під ногами я почула шелест осіннього листя. ( «І ми» ).

         - На золотому фоні додає барв зелена ялинка. ( - )

         - Я  підійшла до ялинки. («І ми»).

         - За ялинкою я побачила стежинку, напевно, Математичну. (« І ми»).

         - Куди ж поведе нас ця чудова стежинка? ( - ).

         - Я піднялась по стежинці вгору. («І ми»).

         - А там!

    - Знайшли завдання 2 на с.5 підручника.

      -  Скільки поверхів у найвищому багатоповерховому домі? Покажіть цифру. -  Якого кольору найнижчий  дім? Скільки там поверхів? Покажіть цифру.

      -  Чи є дома з однаковою кількістю поверхів? Покажіть їх кількість цифрою.

     

     3.  – Пішла я далі. («І ми»)

    -  Куди ж поведе на цей раз наша чудова Математична стежинка? ( - )

             -  Я  вийшла на беріг річечки. («І ми»)

           - Знайшли завдання 3 на с.5 підручника.

             -  Що на мосту?

             -  А що – під мостом?

              - Що піднімається вгору?  А що – вниз?

      4.  Продовження гри « І ми».

             - Пішла я далі Математичною стежиною. («І ми»).

             - Стежинка вивела на квітучу галявину.

             - Я побачила хатинку,  поряд якої росла маленька ялиночка, («І ми»).

          - Відкрили зошити на с. 3, знайдіть завдання 1.

                - Намалюйте зліва від ялиночки квіточку. Справа від пеньочка – гриб.

                - За домиком намалюйте дерево. Над ялиночкою – пташечку. А на     

          пеньочку – зайчика.

    1. Фізкультхвилинка

                         Станьте рівно, поверніться

                         І до сонечка зверніться.

                         А тепер нехай малята

                         Пострибують, як  зайчата.

                         Руки в гору підніміть,

                         Вдих і видих всі зробить.     

    1. – Пішла я дали. («І ми»).

             -  В кущах я побачила маленьких зайчат.(Слайд 5.) («І ми»).

       - Я сплеснула в долоні. («І ми»).         

                - Зайчата злякались і розбіглися хто куди. ( - ).

          - Знайшли завдання 2 на с. 3 зошита. Впізнали зайчат?

              - Давайте « подаруємо» нашим зайчатам морквинки. У зайчика, котрий стоїть справа, повинно бути більше морквинок, ніж у того, котрий посередині. А у зайчика, котрий стоїть зліва, - менше. Малюємо морквинки зайчаткам.

     

    1. Написання елементів цифр. Завдання 4 на с.2 зошита

          - Тут з’явилися  перші  краплинки дощу і стежинка повела нас до школи в наш рідний клас.

               - Знайшли завдання 4 на с. 2 зошита

     Написання першого елемента цифри 1 після пояснення вчителя.                                     (Діти кажуть:

                           «Зошит свій я відкриваю,

                           Навскоси його класу,

                           Ручку я ось так тримаю,  

                           Сяду рівно, не зігнусь,

                           Буду я писати гарно,

                           До роботи я берусь.»    

     

     

    1. Підсумок уроку.
    • Я задоволена тим, як ви працювали на уроці.

    Дякую вам за це. А вам сподобався урок? Чим?

    -   Що нового ви дізналися на уроці?

    Категорія: Мої конспекти | Додав: albina-yakimenko
    Переглядів: 244 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar